Sestdiena, 11 Februāris 2017 11:51

Pirmo reizi Rīgā, piedaloties Latvijas slavenībām, notiks konference par ietekmes mārketingu Click&Connect

Click&Connect Click&Connect Click&Connect

28. februārī Rīgā notiks konference par ietekmes mārketingu Click&Connect, kā arī pirmais šāda veida kontaktu gadatirgus. Tajā piedalīsies pašas ietekmīgākās zvaigznes un blogeri: mūziķi Markus Riva, Aminata un Alekss Silvērs, TV diva Maija Silova, modes blogeres Alina Keller un Agnija Grigule, modeļi, fitnesa treneri – Latvijas skaistākais pāris – Gints un Juta Valdmaņi, blogere un fotogrāfe Anna Turanova, televīzijas raidījumu vadītāja Anna Rozīte, populāru portālu un žurnālu redaktori Jevgēnija Šafreneka (brunch.lv), Inna Avina (Ļubļu), Almaza Pirha (3ade.lv) un daudzas citas slavenības. Uz pasākumu tiek ielūgti visi, kas vēlas uzzināt, kā, izmantojot Latvijas sabiedrībā pazīstamu cilvēku vairāk ka miljonu lielo auditoriju, virzīt savu biznesu. 

Reklāmas pasaulē ir notikusi pamatīga revolūcija. Cilvēki pērk nevis televīzijas kanālos un žurnālos reklamēto, bet gan to, ko savos sociālajos tīklos iesaka viedokļa līderi. Sociālo tīklu lietotāji atzīst, ka vairāk nekā 60 procentos gadījumu viņi kaut ko iegādājušies tieši pateicoties kāda blogera vai slavenības ieteikumam, un šī tendence ir aktuāla visā pasaulē. Piemēram, YouTube slavenības PewDiePie un Zoella, iesakot preces un pakalpojumus savai auditorijai, pērn nopelnījuši 10 miljonus eiro katrs.

Vietējās slavenības pirmo reizi Latvijā atklās, kā bizness var iegūt piekļuvi viņu uzticamajai auditorijai, lai izmantotu ietekmes mārketinga – pašlaik efektīvākā zīmolu virzīšanas veida - iespējas. Tāpat taps zināms, kādi ir viņu darba apstākļi, pēc kādiem principiem viņi izvēlas sev interesējošos sadarbības modeļus un kādus rezultātus tas sniedz.

Konferences laikā, kas notiks jaunajā pieczvaigžnu viesnīcā Pullman Riga Old Town, pirmo reizi Latvijā notiks šāda veida kontaktu gadatirgus, kur uzņēmējiem būs iespēja iepazīties ar slavenībām, pastāstīt par saviem zīmoliem un uzreiz vienoties par sadarbību.

„Viedokļa līderu pakalpojumu izmantošana zīmolu virzīšanai un pārdošanas apjomu palielināšanai Latvijā tikai sākas, tāpēc biznesa pārstāvjiem rodas virkne jautājumu. Konferencē uz tiem tiks sniegtas atbildes, un es pastāstīšu, kā pareizi izmantot ietekmes mārketingu, atklāšu veiksmīgus latviešu zīmolu piemērus, kā arī to, ar kādām grūtībām saskārušies mani klienti,” norāda konferences lektore, mārketinga speciāliste un starptautiskā tūrisma portāla TripTemptation.com radītāja Alīna Lisina.

Psiholoģe un pasaku terapeite Anna Kašina pastāstīs, kā radīt savu zīmolu, un kā pašam kļūt par viedokļa līderi, lai varētu virzīt savu biznesu un nenāktos izmantot ietekmes veidotāju pakalpojumus.

Tāpat seminārā tiks runāts par vēl kādu ne mazāk svarīgu un aktuālu tēmu – tiešsaistes biznesa psiholoģiju. Uzticības raisīšanas un pirkuma ietekmēšanas noslēpumos dalīsies starptautiski pieredzējušais interneta mārketinga speciālists, aģentūras AL&C dibinātājs Dmitrijs Krasnovskis. Viņa prezentācija atklās gandrīz slepenu informāciju par to, kā kontrolējami par vismaz 10 vai pat 50 procentiem uzlabot mājaslapu konversiju.

Par ietekmes mārketingu 

Ietekmes mārketings (Influencer Marketing) ir pašlaik pasaulē vadošā preču un pakalpojumu virzīšanas tendence, kā arī rezultatīvākais klientu pievilināšanas veids tiešsaistē. Daudzi zīmoli ignorē klasisko reklāmu, tā vietā savu preču virzīšanai izmantojot tikai blogerus un vlogerus. Veiksmīgākie no viņiem, pateicoties sadarbībai ar zīmoliem, pelna desmitiem un pat tūkstošiem eiro gadā.

Pasaule ir mainījusies. Tāpat arī – uzņēmējdarbības vadības nosacījumi. Lūk, daži skaitļi, kas par to liecina: 92 procenti pircēju tic citu cilvēku ieteikumiem, pat, ja nav ar šiem cilvēkiem personīgi pazīstami, un tikai 5 procenti tic reklāmai. YouTube un Instagram slavenībās tiek ieguldīti miljoni eiro, un šī biznesa ienesīgums ir vidēji septiņi eiro no katra ietekmes mārketingā ieguldītā eiro.

Ietekmes mārketings ir 2017. gada vadošā mārketinga tendence. Tas ir visstraujāk augošais tiešsaistes klientu pievilināšanas kanāls, kas apsteidzis konteksta reklāmu, SEO un e-pastu mārketingu. Ietekmes mārketingu var dēvēt arī par pašlaik rezultatīvāko virzīšanas kanālu.

 

Lasīts 5866 reizes

Atstāt komentāru

Pārliecinietes, ka esat ievadījis nepieciešamo informāciju laukos, kur norādīts (*). HTML kods nav atļauts.

Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtības. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Uzzināt vairāk ...